
Vrouwenondergoed
Vrouwenondergoed heeft een moeizaam overgangsproces doorgemaakt van “switch and go”, naar “feeling proud”. Er zijn nog steeds vrouwen die geen beha of pyjama willen dragen. Maar hoe is vrouwenondergoed plots een commercieel product geworden? Hoe zijn ontwerpers bij de intieme kleding betrokken geraakt? En hoe verhoudt het zich tot vrouwenmode.
De introductie van katoen was een zeer grote stap. Katoen is een natuurlijke vezel die niet alleen de huid laat ademen, maar ook soepel is. Zijde is een ander natuurlijk product. Maar deze materialen slijten zeer snel. Ze moeten om de paar maanden worden vervangen. Ondergoedfabrikanten moeten dus heel slimme dingen doen om een paar onderbroeken lang mee te laten gaan.
Het eerste wat ze moeten doen is een merk hebben dat herkenbaar is. Met andere woorden, een merknaam die gemakkelijk met hun producten in verband kan worden gebracht. Zo werd een associatie tussen vrouwenondergoed en sexy en chic mainstream.Prioriteit werd gegeven aan materialen die deze vrouwen een goed gevoel zouden geven. Zachtheid, ademend vermogen en luxe waren de topprioriteiten. Dit werd bereikt met behulp van katoen, zijde en andere soorten luxueuze stoffen.
Alomtegenwoordig en betaalbaar waakzaamheid is geboden bij het stikken
De bovennaden van het ondergoed moeten zorgvuldig worden geïnspecteerd. Kijk naar ruwe naden, uitgerekte taillebanden en hang het ondergoed op om te controleren of de tailleband over de taille is gegaan. Als u naar de stiksels van het ondergoed kijkt, weet u of de producten van goede kwaliteit zijn en of de steken sterk zijn.De hiel van het ondergoed moet in wezen stevig zijn en een conische vorm hebben. Dit is belangrijk zodat het ondergoed stabiel blijft van boven naar beneden.
Oren
Middenzolen absorberen tot 8% van het vet dat in de dijen is opgeslagen. Om ze rekbaar te maken, gebruiken fabrikanten meestal kussentjes met zachte materialen. Ze proberen de buik er goed tussen te houden. De bovenkant van het oor moet rond of bol zijn. Te veel materiaal vermindert het comfort omdat de stevigheid van het stuk voorkomt dat het oor wegglijdt.
Slips voor herenondergoed zijn vergelijkbaar, maar met zeer opmerkelijke verschillen. Merken die reclame maken voor lingerie, gebruiken mannenondergoedslips om het verschil tussen dames- en herenondergoed te illustreren. De meeste merken zorgen ervoor dat het geslacht van de drager kan worden vastgesteld. Zo kunnen zij hun ondergoed aan het geslacht aanpassen.
Yoga
Meestal geven mensen niet veel geld uit aan gewoon ondergoed. Zoals de reclame zegt: “je krijgt waar je voor betaalt”. Hetzelfde geldt voor algemeen ondergoed. Bij de inlassing van een nieuw model krijgt u een gratis DVD die u toont hoe u kwaliteitsondergoed kunt kopen. De nadruk ligt op preventie, niet op een slipje met een sexy model en uiterlijk vertoon.
Wanneer u naar een bekende winkel gaat en een cadeau koopt zoals een bikini of een onderbroek, zal deze waarschijnlijk van kwaliteitsstof gemaakt zijn. Het merk heeft een bepaalde referentiekwaliteit wat betekent dat het gemaakt is met behulp van een luxueuze stof zoals zijde, zijdemix, of fijn gaas. De referentie maakt duidelijk wat u koopt; het vertelt de klant wat u verwacht; wat u wilt.
Hoe zit het met sex-appeal? Zoals het gezegde luidt, je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken. Daarom is het belangrijk om zowel de pasvorm als het gevoel te overwegen. De snit en de stoffen zijn erg belangrijk om de juiste balans van sexappeal te laten zien. Pas als u een gevoel voor de stof hebt gekregen, kunt u de pasvorm en de drapering beoordelen. Het ontwerp is een andere factor die zowel uw pasvorm als uw sexappeal in ondergoed vertelt.
Als u bh’s overweegt, neem dan de maten op zonder sokken en vergelijk ze dan met de stalen die u hebt. Wees niet verlegen; lieg erover. De meeste winkeliers willen graag een relatie met lingeriefabrikanten, om hun producten te promoten. Lieg over je maat en je pasvorm om de beste korting te krijgen.